Zebra Print Pointer 2 -->

09 May 2012

5 Beta 2012

Assalamualaikum readers

Maybe 4 Beta 2011, bukan tahun yang awesome, yang tak boleh buat kenangan manis. Banyak masalah yang kami lalui, dan ambil masa yang agak panjang untuk kami berbaik. Aku tak bohong, dalam 3 hari pun, kita dah kena cakap, tapi masa form 4 ni, 3 bulan pun still tak cakap. MasyaAllah. Matang tak matang, benda dah jadi, betulkan?

Tapi . . . . .

Tahun ni takdak apa apa yang buruk lagi terjadi. Alhamdulillah. Sumpah, sumpah aku tak bohong, aku memang 100% takmau kelas aku bergaduh macam tahun lepas. Aku takut kalau kalau aku kehilangan salah seorang kawan lagi. Even though aku tak rapat mana dengan semua ahli 5 Beta tapi aku still takmau kehilangan salah seorang ahli 5 beta. Ulang 2 kali ahli 5 Beta? Kuikuikui.

Kali ni, aku kawan dengan semua. Tak kisahlah ex enemies/ ex best friends, Alhamdulillah aku kawan lagi ! Thanks, Allah ! Now, aku dengan gang dapat lagi gelak gelak, gossiping, share pendapat dengan depa semua. Thanks frenemies ! Hihihi, aku sayang gila 5 Beta. Tapi, next year terpaksa jugak aku lepaskan 5 Beta. Hmm, macam manalah perasaan aku nantikan? Sedih, of course ! Muehehehe.

Macam macam perangai aku jumpa dekat 5 Beta ni, yang pelik pelik pun ada. Tapi you guys are freaking awesome and super supporting! Ughhh, love you guys so much!


5 Beta 2012, I love you.



Salam & Sayonara.