Zebra Print Pointer 2 -->

14 May 2012

First time on my 17th birthday . . .

* A present from old bestie, Ira Syuhaiza *

Assalamualaikum readers

Lama dah aku nak cerita pasal birthday aku yang tak seberapa ni tapi disebabkan blog masih lagi buruk sebelum ni, aku pun terpaksa postpone lah buat seketika. Alangkah indahnya SPM di-postpone-kan sampai bila bila. Dah nama pun postpone sah sah wajib jawab macam mana pun. Banyaknya "pun" aku. What the?

Okay, terus terang tahun ni memang aku terharu gila dengan kawan kawan aku. Terkejut pun ada, biasalah first time. First time apa? First time dapat banyak hadiah from friends. Thank you, guys ! Tunggu nanti, akanku balas ! Tak lupa jugak, kat family aku, thanks love ! No worries, jasamu akan selaluku kenang. Kiss sikit boleh? Tak boleh pun bagi boleh. Wink wink.


List orang yang aku nak kiss kiss : -

- Che Yan Ismail
- Amran Mohd Rejab & Nafishah Othman
- Arifah Amran
- Khalis Amran
- Irfan Amran
- Mohd Uwais Amran
- Hazwani Rashidi
- Fatin Syamimi
- Nazifah Nordin
- Ira Syuhaiza ( sekolah lain lain, tapi dia still ingat lagi kat aku :'> )
- Asniza Zahir
- Amirah Ramizan
First time on my 17th birthday, I've got so many presents & wishes. Thank you !

Salam & Sayonara.