Zebra Print Pointer 2 -->

23 July 2012

Hello Pahang & Good Luck, Abang !

Assalamualaikum readers

Muehehehehe *gelak macam orang gila* Sudah lama ku menyepi, yaaaaaa aku malas nak update blog k. Sapa malas jugak? Garu ketiak please, 1 2 3 GO ! Puas garu ketiaknye? Hiuihiuhiu. Di kesempatan ini, kite ingin meng'wish'kan Happy Ramadhan to all muslims. Moga Ramadhan kali ini membawa seribu keberkatan kepada kita semua. InsyaAllah.

Get to the point. Aku seronok update blog pasal abang aku sebab setiap kali nak cerita pasal abang mesti tak terhabis. Macam macam ada. Nah ambik number 012-5667855. Jangan salahkan aku kalau hang dapat bangla. Assalamualaikum. Jahatnya. 

Before, aku ada update pasal Good Luck, Abang but kali ni, Hello Pahang & Good Luck, Abang ! Tujuan aku update pasal abang ni sebabnya abang transfer ke Kolej Profesional Mara Pahang from Matrikulasi Kuala Nerang and nak wish good luck to abang and also I want to share my holiday in Pahang. Seronok gila kot dapat ponteng sekolah.  Dapat tau dekat cikgu, matilah aku. Har har har. At first memang aku takmau pi tapi, disebabkan abang ni terlalu baik dengan aku, aku pun ikutlah dengan 100% ikhlas.

And Alhamdulillah, worth it aku ikut !

Well, Worth it lah sebab ada ramai lelaki hensem okay. Tak sempat nak minta number. Lain kali, aku nak petik jari teruslah, nak tengok berapa orang mai beratur mintak number. Muehehehe. Sumiyah, jangan tunjuk desperate sangat boleh? Lalalala~ Nak tanya sikit boleh, memang jejaka Pahang ni hensem hensemkah? Nak satu boleh? *desperate lagi*

Nak cerita pasal abang or jejaka hensem ni? Okay, nak cerita pasal See Yew Soon. Ehhhh, silap silap. Pasal abang. Muehehehe. Sebenarnya, aku happy sangat time abang masuk Matrik sebab bagi aku orang yang masuk matrik tu memang orang pandailah tapi disebabkan abang tak boleh go on dia terpaksa stop. Hm, how sad? Tapi, Alhamdulillah abang boleh sambung belajar dekat KPM. Aku turut happy bagi pihak dia.

Before hantar abang ke KPM. Kami sekeluarga bersiar siar lah dulu. Memang puas hati okay. Sebabnya dapat posing sana, posing sini. Seronok sangat hang out dengan family. Syukur Alhamdulillah. Fyi, kami ada pergi bersantai dekat Teluk Cempedak. Memang awesome sebab pantai tu cantik sangat plus boleh cuci mata dengan melihat jejaka hensem Pahang. Pewwwitttttt *ala ala Amy Search*



K. Malas nak upload banyak banyak nanti orang kata apa pulakkan? Sikit sikit pun jadilah, asalkan ada. Hang ada? Muehehehe. So, kami menginap dekat sana selama 2 days and 1 night. Esok harinya, hantar abang ke KPM. Kesimpulannya, memang ramai gila-nak-mati handsome. The end.

Eh, wait ! ada lagi, ada lagi !

 Ucapan untuk abang : - Please & please jaga diri dekat sana, kita dah sangat berjauhan  not like before still dalam Kedah, setiap minggu kami boleh visit abang.  Now, memang susah kita nak jumpa cuma boleh bersembang through phone ja. So, tak selalulah kita nak face to face kan? But, I do miss you. Setiap hari adik teringatkan abang, abang lah yang selalu ingat kat adik, pi mana mana pun, abang tak pernah lupa adik. Terima kasih, abang ! Even though kita dah tak rapat like before, but I still and will always love you, okay? Apa pun, abang belajar elok elok tau, adik sentiasa mendoakan yang terbaik untuk abang.

Adik sayang abang, selama lamanya . . .


Salam & Sayonara.