Zebra Print Pointer 2 -->

11 July 2012

Sports Day 2012

Assalamualaikum readers

Kembali semula. Rindu awak awak disana. Apa khabar orang kampung? Sihat? Alhamdulillah. Syukur kepada Allah swt kita masih lagi bernafas. Sebelum ni, aku dah janji to myself yang aku akan sentiasa update blog tapi, aku mungkir dengan janji sendiri.

Apakan daya?

Kali ni, aku bawak berita yang begitu gembira. Rabu lepas merupakan Hari Kejohanan Olahraga sekolahku yang tercinta iaitu, Sekolah Menengah Kebangsaan Bandar Baru Sintok. For the first time, sukan tahun ni lah  paling awesome than tahun tahun yang sebelum ni. Sumpah, aku bersyukur. Terima kasih, ya Allah. Aku sudah pun berjanji pada diri sendiri yang aku akan kumpul banyak memori untuk tahun ini. Yalah, tahun ni, tahun last aku bersekolah, Yay ! (dalam hati agak sedih tapi still excited nak habis sekolah)

Okay, sukan kali ni aku jadi pemegang bunga manggar. Agak seronok sebab tak pernah pernah lagi jadi sebelum ni. So, guess what? Kena pakai kebaya. Well, tak cantik mana pun but still happy sebab boleh pakai baju lain than baju sukan. Muehehehe, tapi lepas tu still kena tukar jugak. Tak perlulah jeles k. Agak perasan diva. Sorry, it's my fault act.

Aku tak masuk acara apa apa pun, like always. Muehehehe. Tapi aku join perbarisan. Best k, siap kena hujan lagi. But, yang sedihnya, we didn't win, memang menyedihkan. Tolong jangan gelak, thanks. Lol. Haaa, btw, hari sukan tu aku jadi PC. 50 % BEST, 50% LAME. Why? Let me tell you about being a PC. Tak tipu, juga tak bohong, memang memenatkan jadi PC. Tersangatlah menyesal k. Tapi, takpa aku jadi PC pun sebab dapat sijil ja, so okay lah kan? and I'm sure aku dapat jugak pahala sebab tolong beberapa mangsa yang lemah. Aceh, megah sikit ni. Muahahahaha. (ala ala evil laugh katakan)

So, here's the pictures . . .



Sorry, kebanyakkan aku letak gambar rumah Waja ja. Ya, rumah yang selalu kalah tu, takkan taktau? Muehehehe, tapi kami memang bersemangat waja kali ni, even dalam perbarisan tapi sayanglah kami kalah. Apa pun, you guys are rock !

And then, lepas habis perbarisan. Terus lari tukar baju, masuk sesi PC pulak. Ingatkan best, tapi habis kedua dua tangan aku, lenguh sangat. Demi sijil, aku buat jugak. Go Mia gooo ! Semangatkan? Semangat tolong orang tak ikhlas kot, sebab nak sijil ja. Muehehehe, kantoi sekejap.

Gambar dekat bawah ni, aku bersama dengan kawan kawan aku yang super crazy. Muah, I love them so muchie. Muehehehe, hampa pun kena love me so muchie jugak tau? Okay? Thank you, friends !


Salam & Sayonara.